0

Klik op het winkelmandje

Bestelling en levering

Alle producten worden uit eigen voorraad geleverd
De bestellingen worden voornamelijk verstuurd met DPD, PostNL en GLS.

Gratis verzending op 1 product = gratis verzending op je gehele bestelling
Voeg een product toe met gratis verzending en al de verzendkosten vallen weg*, zoniet betaal je:

  • België: € 8,17 incl btw
    of gratis (bij aankoop van een product met gratis verzending)
  • Nederland: € 11,80 incl btw
    of gratis (bij aankoop van een product met gratis verzending)
  • Luxemburg: € 11,80 incl btw
    of gratis (bij aankoop van een product met gratis verzending)
  • Andere Europese landen: *uitzondering, voor deze landen is er geen gratis verzending mogelijk (verzendkost wordt berekend)

 

Voor 17u besteld, zelfde werkdag verzonden
Bestellingen die voor 17 uur betaald zijn, worden dezelfde werkdag nog verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling dan de volgende werkdag geleverd (in België), let op: dit is een indicatie, geen garantie. Als een besteld product niet of niet voldoende voorradig is, is de levertijd gemiddeld acht á tien dagen. Loopt er toch iets verkeerd, dan brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte. We doen er alles aan om je product(en) zo snel mogelijk bij jou te krijgen.

Bestelproces
STAP 1: Bekijk de webshop > Voeg artikelen toe aan je winkelmandje > Bekijk je winkelmandje
STAP 2: Kies voor verzenden of ophalen. Vul je klantgegevens in
STAP 3: Bekijk je verzendwijze (gratis verzending/ophaling of een verzendkost)
STAP 4: Kies je betalingswijze (Bancontact, Creditcard,...)
STAP 5: Bestelling nakijken
STAP 6: Ga over tot de bestelling met betaalverplichting

Bestelling wijzigen
Wijzigingen kunnen uitgevoerd worden zolang de bestelling nog niet verwerkt is door ons.
Heb je reeds een mailtje ontvangen dat je bestelling gecontroleerd is op correctheid, dan is je bestelling finaal en kan je deze niet meer wijzigen.

Track&Trace
Alle leveringen worden in principe voorzien van een Track&Trace.

Afhalen
Online bestellingen kunnen steeds afgehaald worden.

Knektin beschikt echter niet over een showroom/fysieke winkel. Je moet voor deze optie gekozen hebben tijdens de bestelprocedure. Het pakket zal dan voor je klaargemaakt worden binnen de vooropgestelde periode.

Meer weten of heb je een klacht?
Neem contact met ons op en we helpen je graag verder. Contactgegevens kan je terugvinden op de contact pagina.

Pakket beschadigd of vermist?
Contacteer ons zo snel mogelijk en voorzie de volgende informatie indien mogelijk:

  • Klachtomschrijving
  • Aankoopbewijs/factuur
  • Productnaam
  • Serienummer
  • Trackingcode van de zending
  • Foto’s van de buitenverpakking en de dikte van het karton
  • Foto’s van de binnenzijde van de verpakking en eventueel opvulmateriaal
  • Foto’s van de daadwerkelijke schade aan het product

Koop je een nieuw elektronisch apparaat bij ons?
Laat je gelijkaardig elektro-toestel bij ons achter.